Bijna vertrekken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

26 Mei 2015 | Thailand, Bangkok

Goedemiddag,

Op het laatste moment nog even een reis toegevoegd aan waarbenjij.nu, we gaan namelijk weer op reis. "We" is dit keer Remco en Rolien, kleine wijziging in de groepssamenstelling.
Over een klein uurtje vertrekken we vanuit Lemmer, op naar Schiphol, waarvandaan we vanavond rechtstreeks ri Bangkok vliegen.
Een echt plan hebben we nog niet, wel weten we dan we vanuit Bangkok ri Kanchanaburi (River Kwai) willen, naar het Noorden en op het eind naar een eilandje in het Zuiden.
Vanmorgen zouden we het hotel (New Siam II) regelen, maar dat bleek niet meer mogelijk. Wel een mailtje gestuurd en er zijn nog kamers beschikbaar. We zien het morgenmiddag wel. En anders is er genoeg anders te vinden.

De wijziging in de samenstelling is natuurlijk erg leuk, maar ik denk dat ik ook moet wennen dat ik mijn vaste reismaatje niet bij me heb. Altijd aan één blik genoeg, voor je iets zegt het al met elkaar eens zijn.... Dat zal nu wel anders worden ;-), haha, nee hoor. Met Remco wordt het ook weer heel leuk, denk dat ik het nachtleven iets meer ga meemaken, daartegenover waarschijnlijk iets minder regelmaat, maar net zoveel gezelligheid.

Tot ziens allen

• 26 Mei 2015 - 16:54

Heit En Mem:

Lieve Remco en Rolien, heel veel plezier samen. Geniet van de vakantie.

• 26 Mei 2015 - 17:22

José:

Heel veel plezier samen!
    In gedachten ben ik er een beetje bij en geven we elkaar die blik.
    ;)
    Geniet volop as always.
    X

• 26 Mei 2015 - 18:35

Remco:

Heel veel plezier :p (dan heb ik dat ook)

• 26 Mei 2015 - 20:04

Janwinmarkonina:

Heel veel plezier! Wij gaan jullie op de voet volgen! Ik stuur nog even berichtje met gegevens van Guest House in Chiang Mai... Wie weet is het wat, maar dat komt vast goed! Ik heb gehoord dat Lopburi en Ayutaya ook heel leuk zijn! Tip voor het zuiden: Khao Sokh (op de hoogte van Koh Samui, maar dan wel op het vaste land! Maar vooral: Lekker genieten!

• 26 Mei 2015 - 20:23

Brigitte:

Hi Rolien én Remco!!!

Een bijzonder fijne vakantie gewenst... Zal ongetwijfeld weer een prachtig avontuur worden! Helaas kan ik jullie niet de gehele reis volgen (of WiFi moet in Alaska gratis of betaalbaar zijn hi hi), maar tot die tijd houd ik waarbenjij.nu nog even goed in de gaten! Ga lekker genieten van al het moois dat op jullie pad komt en ik wacht in spanning op de eerste vakantiekiekjes!!!

Liefs,
    Brigitte (én Peter)!

• 30 Mei 2015 - 09:34

Jan:

Je kunt nu ook een Waarbenjij-app op je smartphone installeren...dat is makkelijker bij het bijhouden van je reisverslag!