foto's - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

03 Juli 2007 | Kenia, Eldoret

beste allemaal.

Op verzoek van velen, dan hier eindelijk de foto's....

Ik heb nu geen tijd meer voor een verhaal dus dat volgt nog.

tot ziens allemaal.

liefs Rolien

en fam. Cizmic...... gefeliciteerd ;-)

• 03 Juli 2007 - 15:23

Sipi & José:

Hai lieverd,
    Eindelijk foto's....Errrug leuk, nu hebben we een beetje een idee hoe jij het daar hebt. Ziet er allemaal erg mooi uit. Staat je goed, die vlechtjes....
    Heel veel plezier nog en tot snel..
    liefs

• 03 Juli 2007 - 17:30

Natasja:

Hee Lieve rolien!!

Wat een mooie foto's!
    En wat heb je mooi haar!!!
    Heel veel moois en succes daar nog!
    Tot gouw !

xxxxnatas

• 03 Juli 2007 - 18:03

Heit En Mem:

Rolien wat leuk om je te zien genieten op de foto´s en wat heb je nu lang haar. Het staat je geweldig.Dikke tut van us.

• 03 Juli 2007 - 21:45

Ingepinge:

heej rolien
    Wat ontzettend leuk zeg, die foto's! En die vlechtjes, helemaal goed!! Vandaag hebben we de eindpresentatie van het dansen gehad, ging goed joh!!! Siep vertelde dat je had gebeld. Pfff, je bent alweer 4 weken weg, wat vliegt de tijd! Bij de huldiging van jong Oranje zagen we Eelke nog even, heeft ie je wel de groetjes gedaan;-) Meis, nog heel veel plezier daar en hopen op iets beter weer of niet?
    Toedels, Inge

• 04 Juli 2007 - 07:21

Anne!:

Je hebt vlechtjessss!! Leuk! Je ziet er goed uit hoor!

Thanx voor je lieve mailtje, dat je aan me denkt daar in het verre Kenia!

Wij vertrekken volgende week richting Noorwegen! Lekker rust, ruimte en relaxen!! Heerlijk!

Ben benieuwd naar je volgende verhalen!
    Dikke kus & knuffel,
    Annelies!

• 04 Juli 2007 - 08:46

Mar, An, Ani, Els:

Hallo Rolien,

Wat is je haar al lang! En wat staat het leuk!! Heb Martijn en Harry de foto's laten zien, vonden het ook heel leuk je te zien. Onze wegen zien er ongeveer net zo uit als bij jullie. Wat gaat de tijd snel he! Hier is alles oke. Dikke kus van ons.

• 04 Juli 2007 - 10:50

Carla:

prachtige foto's. je komt zo dingen tegen die je hier niet zomaar tegenkomt. bv zo'n olifant. leuk om te zien. geniet nog van je tijd.
    groetjes carla uit balk

• 04 Juli 2007 - 12:25

Nienke:

Hi rolientje,

Wat geweldig zeg wat je daar allemaal hebt gedaan. Superstoer, even een hek en een schommel timmeren, ik zou niet weten waar ik beginnen moest! En dan al die schattige kindertjes. Ik kreeg net pas van B. de link naar je website dus ik heb al je verhalen in een keer kunnen lezen. Ik zit nu op een thais eiland, lekker aan het duiken en bijkomen van azie. Ben wel een beetje reismoe ondertussen, hi hi.

Veel plezier nog verder en groetjes aan Eelke. Geniet, geniet, geniet!

Liefs Nienke

• 06 Juli 2007 - 10:57

Angela 1 Of The BIG5:

Hoi Rolien en Ariette !!!!

Leuk hoor die foto's !!!! Ik heb de foto's klaar, zijn mooi geworden !! Hebben jullie het mooi gehad in Turkana?
    Leuke foto's kunnen maken in Lodwar van de "mooie mensen" ? Lekker warm zeker, geen blubber meer hè ?
    Tja, ik heb alweer een week gewerkt en sjees alweer van hot naar her dus geniet er nog maar lekker van !!
    Groetjes en knuffel van Angela (Buffelo)

• 07 Juli 2007 - 08:50

Marlies:

Heey Rolien!!
    Echt super om de foto's te zien en het ziet er daar weer geweldig uit!! De vlechtjes staan je ook helemaal super en tis zeker best gaaf om eens lang haar te hebben haha.
    Nog een weekje en Eelke komt alweer die kant op. Daar heb je natuurlijk ook onwijs veel zin in, dan kun je dubbelop genieten!!!

Geniet er nog maar even goed van!!

Liefs Marlies