Naar Annemiek - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu Naar Annemiek - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu

Naar Annemiek

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

29 December 2010 | Nederland, Lemmer

Ja hoor, daar gaat ze weer....dat zullen een aantal van jullie wel denken.
En dat is ook zo :-)

Vandaag vertrek ik naar Singapore, want daar woont mijn lieve vriendinnetje tijdelijk. Ze werkt er enorm hard en daarom is ze hoog nodig toe aan een welverdiende vakantie. Aangezien ik niet de beroerdste ben, wil ik haar daar natuurlijk maar al te graag bij vergezellen.

Over een uurtje komt José (ook wel bekend als enorm lief vriendinnetje) me halen om me weg te brengen naar Schiphol. Als het goed is vertrekt het vliegtuig om 21:00 uur. Dan kom ik morgen om 16:00 uur aan in Singapore (dan is het in Nederland 9:00 's morgens) en als alles volgens ons mooie plan verloopt, staat Miek me daar op te wachten.
Woehoe :-D

Deze keer zou ik geen waarbenjij bijhouden, maar ken mezelf en als ik veel beleef en een pc zie, wil ik graag mijn lappen tekst met jullie delen. En ik vind het ook altijd een prettig naslagwerk.

Zoals het er nu voor staat vieren we oud en nieuw in een hotel, waar een feest wordt georganiseerd door de werkgever van Annemiek.
Op 1 januari, ergens in de middag, vertrekken we naar Maleisie, en dan naar het gedeelte wat aan Indonesië vastzit, Borneo!
Wat we daar willen doen is een berg beklimmen (tweedaagse wandeltocht), de jungle in, orang oetangs bekijken, naar een paradijselijk eilandje en ondertussen vooral bijkletsen en uitrusten. Daar hebben we 7 dagen voor!!
Dan moet Annemiek namelijk weer aan het werk en zal ik me helemaal alleen moeten vermaken in Singapore, maar volgens Miek gaat dat goed komen.

Mijn tas is gepakt, heit en mem hebben net nog een bakje gehaald, ik ben er klaar voor!

Als ik nieuws heb en een computer tegenkom in de jungle, bericht ik.

Groetjes Rolien

• 29 December 2010 - 17:24

Angela:

Hey Rolien,

SUPER heerlijk!!! Gewoon lekker genieten en dat doe je !!!!
    Heel veel plezier samen in Singapore !!
    Leuk om oud-nieuw in Singapore te vieren !! GUTEN RUTSCH !!

Knuffel Angela xxx

• 29 December 2010 - 19:51

Heit En Mem:

Lieve Rolien, nog even in het vliegtuig vertrekt. Gezellig dat je weer een verslag maakt. Zo kunnen we je weer volgen. Lekker feesten met oud en nieuw en heel veel plezier samen met Annemiek. Dikke tut fan us XX