Het grote aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu Het grote aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu

Het grote aftellen is weer begonnen

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

06 Juni 2012 | Nederland, Lemmer

Wel hallo,
daar is ze weer! Het is eerder dan vantevoren gepland, maar we gaan weer eens vakantie vieren! Dit keer gaan José en ik vier weken naar Kenia.
"Gaat ze nou alweer naar Kenia" hoor ik een paar mensen denken... JA! Alweer naar Kenia. Het is een heel mooi land om vakantie te vieren, betaalbaar (hopen we) en gewoon fijn om weer terug te gaan en een aantal mensen weer te zien.

Volgende week vrijdag stappen we op het vliegtuig ri Nairobi.
We hebben een beetje een planning bedacht, kort gezegd komt het neer op: dorp-safari-strand.

Kenia heeft tot nu toe voor vele (lange) verhalen en behoorlijk wat avontuur gezorgd, ik ben heel benieuwd wat ons deze keer te wachten staat.
Afgelopen week besefte ik me dat we (wederom) het regenseizoen treffen.... en gelijk schieten een aantal bus-duw-momenten-in-de-modder door mijn hoofd :-S Haha, dat zien we dan wel weer!

Dit wordt voor José de eerste keer dat ze naar Kenia gaat, spannend!! :-P Ik vind het nu ook wel weer spannend hoor, maar we kijken er vooral enorm naar uit.
De voorpret is al zo leuk! En de Lonely brengt ons overal is ons motto.

Via deze site hou ik weer een verslag(je) bij zodat een ieder die het leuk vindt hier kan lezen wat we beleven, tenminste als we een computer tegenkomen die het doet, (wat niet altijd vanzelfsprekend is :-))

Groet Rolien

• 07 Juni 2012 - 16:10

Angela:

Hoi Rolien en José, ik wens jullie een super Keniaanse vakantie!!! Lekker back to basic!! Ik hoop dat het niet zoveel regent als de bus-duw momenten-in de modder van toen maar ach kleren krijg je wel weer schoon en het is ook wel weer lachen!!! En dorp-safari-strand klinkt super!! Van de leuke kids naar de olifanten en aan het witte strand bij Mombasa lekker uitrusten!! Groeten aan iedereen !!! Angela xxx

• 12 Juni 2012 - 12:55

Linda Ypma:

Hey Rolien (en José)

Heel veel plezier, geniet er van!!

Dikke kus van de gehele familie Ypma (en Bruinsma)!

• 13 Juni 2012 - 20:05

Heit En Mem:

Lieve meiden, geniet van de vakantie en pas goed op elkaar. Nog een paar nachtjes slapen en dan brengen we jullie naar Schiphol en kunnen de avonturen beginnen. Tot vrijdag.

• 14 Juni 2012 - 18:14

Mastesjèn:

Hoi Rolien (en José), Wat hebben we weer weinig tijd gehad om afscheid te nemen!! Voor dat ik er erg in had was je alweer verdwenen en kwam het besef dat we elkaar pas over ruim 2 maanden weer treffen! Zoals afgesproken zullen we elkaar niet geheel uit het oog verliezen en dus volgen via deze site! Hoop op een paar prachtige plaatjes en veel wit strand aangevuld met veel avontuur! Pas een beetje op elkaar en kom weer heelhuids terug! Maar eerst lekker genieten! Veel plezier! janwinmarkonina@dutchprairie!