Bericht van Rolien - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu Bericht van Rolien - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Rolien Jonker - WaarBenJij.nu

Bericht van Rolien

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

15 Juni 2007 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Dit keer geen bericht van Rolien maar van mij (Eelke). Ik heb vanochtend met Rolien gebeld. Zij had vandaag te weinig tijd om een mail te sturen. Dus heeft ze mij gevraagd of ik dat voor haar wil doen. En natuurlijk wil ik dat.

Rolien laat vandaag allemaal vlechtjes in haar haar zetten. Naar alle waarschijnlijkheid zijn ze daar 5 tot 6 uren mee bezig. Dus blijft er voor haar geen tijd over om nog te mailen. Waarschijnlijk is ze volgende week vrijdag weer in de stad. Dan zal ze zeker wat van haar laten horen.
Morgen gaan alle kinderen van het weeshuis een dagje naar een safaripark. Dit is een jaarlijks uitje voor de kinderen. Met behulp van jullie donaties is dit mogelijk gemaakt.
Rolien heeft het er erg naar haar zin. Er wordt hard gewerkt, en de tijd vliegt voorbij. Afgelopen dagen was het weer er niet echt geweldig. Veel regen gehad en bewolking. Dit is wel een beetje ongewoon voor de tijd van het jaar. Daardoor hebben ze wat minder rond het weeshuis kunnen doen. Maar bleef er meer tijd over om een boek uit te lezen, of even lekker muziek te luisteren.

Namens Rolien bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes die jullie hebben achter gelaten.

Volgende week weer bericht van Rolien

Groeten van het trotse vriendje

• 15 Juni 2007 - 17:59

Ellen:

Nou dat heeft het trotse vriendje even mooi verteld.Lief hoor.haha.We zullen de vlechtjes wel es op de foto zien.
    En gelukkig vermaakt ze zich daar goed
    Groetjes Ellen

• 15 Juni 2007 - 19:29

Gewina:

He.. Rolien
    Jammer dat je zelf geen berichtje kon plaatsen, maar gelukkig heeft me grote broer het voor je opgelost! hihi
    Wytse is onderhand vanaf donderdag ook aan zijn reis naar Spanje begonnen. Dus dat wordt vaderdag vieren met ons eigen gezin zonder aanhang hihi..
    Ik hoop dat je volgende keer foto's heb, zodat we ook een beeld van jou leven daar kunnen krijgen.
    Echt fijn voor je dat je het naar je zin heb en de tijd om vliegt -> dat is een goed teken!!

Liefs Gewina

• 15 Juni 2007 - 20:10

Jolanda:

Hoi Rolien, zo te lezen heb je het erg naar je zin.
    Kun je eindelijk eens een boek lezen, had je vast niet verwacht...!!!
    Denk je mooi weer te hebben regent het, ha,ha, net als hier in Nederland.
    De tijd vliegt voorbij, alweer een week om, maar dat is natuurlijk een goed teken.
    Ben benieuwd naar foto's, hoe het daar is en natuurlijk van je haar, 5 tot 6 uren mee bezig dan moet het wel mooi worden.
    Groetjes Berno, Jolanda, Ilse , Karsten* en Christan

• 15 Juni 2007 - 20:36

Heit En Mem:

Lieve Rolien.

We zijn benieuwd hoe je er uit ziet met al die vlechtjes in je haar.
    Stuur maar een fotootje de volgende keer.

Liefs Heit en Mem.

• 17 Juni 2007 - 17:41

Sipi:

Hoi Rolien,

Wat leuk zeg dat je allemaal vlechtjes in je haar laat zetten. Wel ff een foto maken hoor.

Eelke heeft een prachtig verhaal op je site gezegd. Hij heeft het keurig verwoord.

Ik ben net als alle anderen ook trots op jou.

Wacht in spanning op het volgende bericht. Leuk om te lezen!!

Liefs Sipi

• 18 Juni 2007 - 11:38

Jannie Mienstra:

Hallo Rolien zelfs wij volgen je op de voet grappig dat je via de mail zo dicht bij bent , fijn dat je het zo naar je zin hebt en dan een echt rasstakapsel dan hoor je er al echt bij. groetjes henk en jannie

• 19 Juni 2007 - 10:18

Marieke:

Hé Rolien, Leuk weer iets van je te horen, weliswaar via Eelke maar dat hindert niet. We krijgen nu toch een beetje een indruk hoe jij je daar vertoeft. Een hele prestatie voor jou om 5 á 6 uur stil te blijven zitten, maar het resultaat zal er wel naar zijn.
    Hopen op mooi weer. Liefs Marieke

• 19 Juni 2007 - 20:35

Jose:

Hey meissie,
    Ik ben zo benieuwd naar je kapsel. Ik wil foto's zien ;-) Het staat je vast goed. Eelke heeft een mooi verhaaltje voor je geschreven. Het ga je goed daar in verweggistan...
    Liefs

• 03 Juli 2007 - 17:30

Nieske:

Wat leuk om mij op de hoogte te houden van jullie project. Prachtige fotos, en gezellige berichtjes, goed dat te horen. Ga zo door toi,toi, voor iedereen.
    Groetjes van Nieske